Khamis, 21 Julai 2011

bEnci gilE tngOk lki BajEt EncEm !

Lelaki handsome menjadi rebutan di kalangan perempuan mahupun lelaki sekalipun. Di Malaysia juga, ramai lelaki handsome yang menjadi idaman bagi setiap perempuan.
Tetapi faktanya, lelaki bajet handsome lebih ramai berbanding yang betul-betul handsome.
Berikut ialah cerita di dalam kepala otak lelaki bajet handsome
1) rambut kena style. Aku rambut pacak pun dah kira handsome. Lagi jambu kalau buat rambut korea
2) aku handsome. Awek kena ramai. Kurang-kurang mahu ada sparepart 2,3
3) awek buruk? Talk to the hand lah.
4) seluar kenalah 3 suku. baru nampak padan ngn armani cap aku ni
5) apahal minah tu tengok aku semacam. boleh blahlah.
6) sori bro, aku tak layan bundle.
7) setakat awek si … tu, petang ni dah boleh bawak balik rumah dah
8) aku ni handsome tak … ?
9) saya boleh kapel dengan awak, tapi jangan marah kalau saya ramai kawan perempuan
10 ) ni kalau aku try masuk hero remaja dah konfirm menang

klau da kne tampO jngn kte knpe ? hEhE

Tiada ulasan: